نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

سلام دوست من خوش آمدی !برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دهنو ، سرزمین مهر و عطوفت و بندگی و آدرس http//dehnou-ema.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. از دیدارتون خوشحالم . لطفا بازم به ما سر بزنید . 





[ شنبه 27 ارديبهشت 1399برچسب:اسکناس,پول,اسکناس های رایج,اسکناس های قدیمی,پول های قدیمی, ] [ 17:16 ] [ Hossain Lotfi ]
[ شنبه 27 ارديبهشت 1399برچسب:پرچم,ایران,جمهوری اسلامی ایران, , ] [ 16:57 ] [ Hossain Lotfi ]

دانش آموزان دبستان شاهد شهید بهزادی گراش - فارس ، سرود همگانی « معلم» را اجرا کردند. این برنامه که به همت معاون پرورشی مدرسه جناب آقای مهدی یار و همکاری مدیریت محترم مدرسه ، جناب آقای عجمی برگزار شد ،240 دانش آموز در شش پایه شرکت داشتند. باتشکر از همکاری همکاران بزرگوار...

[ یک شنبه 20 فروردين 1396برچسب:سرود همگانی,معلم,دبستان شاهد,شهید بهزادی,گراش,فارس, ] [ 11:50 ] [ Hossain Lotfi ]

                                                        

دانش آموزان دبستان شاهد شهید بهزادی گراش - فارس ، سرود همگانی « جمهوری اسلامی » را اجرا کردند. این برنامه که به همت معاون پرورشی مدرسه جناب آقای مهدی یار و همکاری مدیریت محترم مدرسه ، جناب آقای عجمی برگزار شد ،240 دانش آموز در شش پایه شرکت داشتند.

[ یک شنبه 20 فروردين 1396برچسب:سرود همگانی,دبستان شاهد,شهید بهزادی,گراش,فارس, ] [ 11:25 ] [ Hossain Lotfi ]

برای دریافت نمونه سوال تمرین ضرب لطفاًبفرمایید ادامه ی مطلب


برای دریافت بازی زیبای بزرگتر - کوچکتر ،لطفاً بفرمایید ادامه ی مطلب


برای دریافت پاورپوینت « آب ماده با ارزش » لطفاً بفرمایید به ادامه مطلب

 


برای دریافت تصاویر جانوران برای استفاده در آزمون لطفاً به ادامه مطلب مراجعه کنید.


                                                    

برای دریافت تصاویر خوراکی ها برای استفاده در آزمون دانش آموزان ، لطفاً به ادامه ی مطلب بروید؛


برای دریافت تصاویر جانوران برای کار در آزمون لطفاً به ادامه مطلب بروید.


معمولا معلمان برای پیشبرد اهداف خود و تشویق دانش آموزان به همکاری در امر یادگیری کارت هایی باعنوان کارت امتیاز در نظر می گیرند که با اهداء این کارت ها به دانش آموزان آن ها را تشویق و ترغیب به انجام موارد خواسته شده می نمایند. اکنون برای تماشا و دانلود این کارتها به ادامه مطلب رجوع کنید.


[ یک شنبه 21 آذر 1395برچسب:کارت امتیاز,معلم,تشویق,سوم,ابتدایی,جایزه, ] [ 23:25 ] [ Hossain Lotfi ]

چک لیست سالانه ریاضی سوم ابتدایی

برای دریافت لطفا به ادامه مطلب سر بزنید.


[ یک شنبه 21 آذر 1395برچسب:چک لیست سالانه ریاضی,سوم ابتدایی,دهنو,حسین لطفی, ] [ 23:0 ] [ Hossain Lotfi ]

برای دریافت pdf طرح کرامت سوم ابتدایی روی تصویر کلیک کنید.

                                             

[ یک شنبه 21 آذر 1395برچسب:طرح کرامت,سوم ابتدایی,دهنو,pdf,طرح کرامت سوم ابتدایی, ] [ 22:53 ] [ Hossain Lotfi ]

با سلام و سپاس از اینکه به این وب سر زدید.

ضمن تشکر از سرکارخانم اکرم نصیری زرندی

لطفاً روی تصویر کلیک کنید                   

[ یک شنبه 21 آذر 1395برچسب:چرخه ی آب,علوم,سوم,ابتدایی,دهنو,, ] [ 22:25 ] [ Hossain Lotfi ]

ریا نشه ، اینم جای شارژر

گوشی من ...

[ دو شنبه 31 خرداد 1395برچسب:جای شارژر,ابتکار,گوشی,شارژر موبایل, ] [ 12:21 ] [ Hossain Lotfi ]

میلاد با سعادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت،کریم اهل البیت (علیهم السلام) ، حضرت امام حسن مجتبی ( علیه السلام ) بر همه مریدان و عاشقان آن حضرت مبارکباد.

[ دو شنبه 31 خرداد 1395برچسب:میلاد,امام حسن,مجتبی,کریم اهل بیت, مبارک, ] [ 11:58 ] [ Hossain Lotfi ]

سیامک خرمی سنگ تمام گذاشت!


[ چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395برچسب:سیامک خرمی,رزمی,رجزخوانی سیامک خرمی,امریکا, ] [ 9:23 ] [ Hossain Lotfi ]

                   برای دانلود لطفا روی شکلک کلیک کنید.

[ چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395برچسب:, ] [ 9:11 ] [ Hossain Lotfi ]

                   برای دانلود لطفا روی شکلک کلیک کنید.

[ چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395برچسب:, ] [ 9:8 ] [ Hossain Lotfi ]

                   برای دانلود لطفا روی شکلک کلیک کنید.

[ چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395برچسب:, ] [ 9:2 ] [ Hossain Lotfi ]

 

با سلام محضر مبارک آقا امام زمان ارواحناله الفدا و نائب برحقش امام خامنه ای مدظله العالی و سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان گلم . اعیاد شعبانیه ، میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار ، میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز و میبلاد باسعادت امام سجاد علیه السلام که پشت سر گذاشتیم رو به همه شما عزیزان دلم تبریک و تهنیت عرض می کنم.همچنین میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را خدمت همه ی جوانان عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم . إن شاءالله در پناه حضرت زهرا سلام الله علیها سلامت و عاقبت بخیر باشید. و پیشاپیش میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت ، حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف را به حضورتان تبریک و شادباش عرض می کنم.

[ چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395برچسب:, ] [ 8:33 ] [ Hossain Lotfi ]

دوشبه 3 اسفند 94 مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا س در هیات انصار المهدی عج دهنو برگذار شد . که جمع کثیری از مردم با فرهنگ دهنو و هم چنین جمع کثیری از جوانان دراین مراسم حضور به عمل اوردن .


[ یک شنبه 9 اسفند 1394برچسب:, ] [ 15:17 ] [ Hossain Lotfi ]

امروز جمعه 23بهمن 94 جشنواره ی بازیهای بومی محلی با حمایت پایگاه مقاومت امام حسین (ع) دهنو و با استقبال مردم خونگرم و ورزش دوست دهنو در ورزشگاه یادگار امام (ره) دهنو برگزار شد. در این مراسم که جمعی از پیشکسوتان هم حضور داشتند ، تعدادی از بازیهای بومی محلی از جمله « یَلَختُر » ، «طناب کشی » ، «سوارکاری » ، « تیراندازی با تیرکمان چرمی » ،


 


[ جمعه 23 بهمن 1394برچسب:راهپیمایی22بهمن94,دهنو,امواج خروشان مردم انقلابی,, ] [ 22:14 ] [ Hossain Lotfi ]

جشن بزرگ تولد انقلاب اسلامی در دهنو با حضور سردار اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت و یادگار 8 سال دفاع مقدس و استقبال مردم انقلابی برگزار شد. در این جشن باشکوه مردم قدردان و همیشه در صحنه ی دهنو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 ، همچون همه ی امت ایران اسلامی ، با فریادهای الله اکبر و مرگ بر امریکا و... به شور و نشاط پرداختند. در این مراسم باشکوه سردار اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت با بیان خاطراتی


جشن کلیف دانش آموزان دختر دبستان شهید محمد منتظری دهنو با حضور جناب اقای عشقی ، فرماندهی حوزه مقاومت شهید مدنی(ره) ، جمعی از همکاران فرهنگی ، اولیاء دانش آموزان و سایر دانش آموزان در نمازخانه این آموزشگاه برگزار شد. در این مراسم باشکوه که مجری گری آن دو تن از دانش آموزان پایه ششم به عهده داشتند ، مقاله ای توسط


[ چهار شنبه 21 بهمن 1394برچسب:جشن تکلیف,دختران,دبستان ,شهید محمد منتظری,دهنو , ] [ 10:50 ] [ Hossain Lotfi ]

در بیست و ششمین روز از دی ماه و مصادف با فرار شاه خائن از کشور در سال 57 ، مردم ولایتمدار و شهید پرور دهنو ، امروز میزبان لاله های گمنام و شهدایی بودند که جان خود را برای محافظت از خاک و ناموس و وطن خود اهداء نموده و غریبانه پس از چند دهه و آن هم به صورت گمنام از سفر برگشته و فضای کشور را با وجود نازنین خود عطراگین نمودند. خیل عظیم مردم ولایی دهنو که پیش ازین با تقدیم سه لاله ی سرافراز در دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ، دین خود را ادا نموده بودند ، این بار هم در صحنه ای دیگر و با استقبال


زلزله ای به بزرگی 4.2 ریشتر در موقعیت 27.42 شمالی و 53.57 شرقی در عمق21 کیلومتری و در فاصله ی 6 کیلومتری بیرم فارس و 22 کیلومتری اشکنان فارس به وقوع پیوست. هنوز از خسارات اجتمالی این زمین لرزه خبری مخابره نشده است .شدت این زمین لرزه به حدی بود که در دهنو که در 12 کیلومتری غرب بیرم واقع شده ، به شدت احساس شد.

نتیجه تصویری برای حمام کردن

اگر در زمستان، دوش آب داغ بگیرید، پوست شما تمام چربی طبیعی اش را از دست می دهد و این خشک شدن بیش از حد پوست، خارش هایی که در فصل سرد سال دارید را افزایش می دهد. یک حمام داغ در شروع روز ممکن است، برای بسیاری از مردم مطلوب باشد. بخار آب شما را سرحال می کند و فشار آب شما را آرام می کند. در حالی که شما از آن احساس خوب لذت می برید، همان آب داغ به پوست شما ضربه وارد می کند.

در این مطلب به 6 مورد که اشتباه است، اما به عادت شما در حمام کردن تبدیل شده است،


برای دانلود لطفا بر روی تصویر کلیک کنید:

[ جمعه 18 دی 1394برچسب:دانلود نرم افزار,کشف ویروس,نمایش محل مخفی شدن ویروس, ] [ 23:45 ] [ Hossain Lotfi ]

برای دانلود لطفا روی تصویر کلیک کنید:

منبع :آراز

[ جمعه 18 دی 1394برچسب:دانلود نرم افزار , جدول,هوش,جدول 11 در 11, ] [ 23:37 ] [ Hossain Lotfi ]

با ورود سامانه ی بارشی که امروز از غرب و جنوب غربی وارد شده و با پوشانده شدن آسمان از ابر، بارش رحمت الهی دیگر بار آغاز شد. این بارش که از دیروز شنبه آغاز شده همچنان ادامه دارد و طبق پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال بارش در امروز هم همچنان وجود دارد.

با شروع بارش ها وزنده شدن دوباره ی زمین و سرسبزشدن آن و به حمدالله فراوانی نعمت  جا دارد بیش از پیش شکرگزار این نعمت خدادادی باشیم و سر برآستان ربوبیتش ساییده و بگوییم: « الهــــــــــــــــــــــــی شکـــــــــــــــــــــر ... »


 

گروه کثیری از شهروندان مشهدی عصر امروز با تجمع در مقابل ساختمان کنسولگری عربستان در این شهر اقدام حکومت آل سعود را در اعدام آیت الله نمر باقر النمر محکوم کردند.
 
به گزارش ایرنا، معترضین در زیر بارش باران با سر دادن شعارهایی همچون 'حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، مرگ بر سلفی و مرگ بر تکفیری' و در دست پارچه نوشته هایی با مضمون 'ما تا آخر ایستاده ایم' جنایت آل سعود را محکوم کردند.

تصویرسازی/ شیخ نمر باقر‌النمر؛ رهبرشیعیان عربستان

وزارت کشور سعودی از اعدام شیخ النمر روحانی برجسته شیعه عربستانی خبر داد، در پی این جنایت، نظامیان رژیم مناطق شیعه‌نشین در شرق عربستان را از ترس واکنش‌های خشمگینانه مردمی به محاصره خود درآوردند.

این اقدام جنایتکارانه ی وهابیان آل سعود به همراه اعدام 46 نفر دیگر که 44 نفر آن عربستانی و سه نفر دیگر از یمن و چاد و مصر در حالیکه اتفاق افتاد که قلب میلیون ها مسلمان را به درد آورده و آن را محکوم کردند . و این در حالیست که درست چند روز  پیش رژیم آل سعود قطعنامه ای را با عنوان عدم رعایت حقوق بشر در ایران با همکاری کدخدای خود و حامیانشان در سازمان ملل به تصویب رساندند.

,derakht mive درخت میوه [hgf تصویر دیدنی jaleb tasvir u;s عجیب aks جالب عکس

درخت “جابوتيكابا” درختی است كه زيستگاه اصلی آن در برزيل قرار داشته و همانند نقاشی های تخيلی در بدنه اين درخت نيز ميوه مخصوص آن كه نوعی از انگور است نيز رشد می‌كند.

نتیجه تصویری برای ازدواج

مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور گفت: ازدواج در چارچوب استیجاری از پدیده‌های جدید اجتماعی در کشور است که به‌تازگی در سایه مطالعات و پژوهش‌ها نمایان شده است.

به گزارش مهر، شیرین احمدنیا در اردبیل تصریح کرد: الگوهای ازدواج در جامعه ایرانی رو به تغییر است و  از جمله آن‌ها ازدواج در چارچوب استیجاری است که مردان متمول خانه مستقل در برخی مناطق تهران برای همسر دوم خود اجاره می‌کنند.وی بابیان اینکه نسل امروزی با


[ شنبه 12 دی 1394برچسب:ازدواج,پدیده جدید,ازدواج ایرانی, ازدواج اجاره ای, ] [ 23:35 ] [ Hossain Lotfi ]

همایش 9 دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با سخنرانی استاد دکتر هدایت خواه ، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در سال 88 در مسجد حضرت امام علی (علیه السلام ) برگزارشد. در این جلسه ی فرهنگی که جناب سرهنگ آزاد ، فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه لامرد و حجه الاسلام والمسلمین حسینی نسب ، نماینده ی ولی فقیه در سپاه لامرد حضور داشتند ، دکتر هدایت خواه ، به تبیین فتنه


امروز پنجشنبه دهم دی ماه به همت جمعی از جوانان هیأت انصارالمهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دهنو ، راه ناهموار جلوی درب شمالی گلزار شهداء دهنو با استفاده از بلوک و سیمان و ساخت راه پله ، مرتفع گردید. در این حرکت جهادی و خداپسندانه که قریب به ده نفر از این جوانان حضور داشتند ، به ورود و خروج بانوان از این درب کمک شایانی گردید.



سرانجام کمپانی  lenovo   توانست نرم افزاری را برای انتقال برنامه با سرعت باور نکردنی بسازد. این برنامه با استفاده از وای فای بلوتوث و صوت و... ارتباط برقرار
می کند سرعت باور نکردنی این نرم افزار به حدی بالاست که 50مگابایت را در کمتر از 5 ثانیه انتقال میدهد

در ضمن با استفادهاز این نرم افزار می توانید به لپ تاپ و حتی کامپیوتر فایل بفرستید و دریافت کنید



 

 

حجه الاسلام والمسلمین قائدی از حوزه انتخابیه استان فارس داوطلب خبرگان شد /

حجه الاسلام والمسلمین عبدالمجید قائدی ، روحانی دهنوی با حضور در ستاد انتخابات کشور از حوزه انتخابیه استان فارس برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نام‌نویسی کرد.

درباره وبلاگ

سلام دوستان. اینجانب حسین لطفی آموزگار مقطع ابتدایی ، بسیار خوشحال و خرسند هستم که از طریق این وب با شما در ارتباط هستم. پیشنهادات ارزنده ی شما در بهتر به نمایش درآمدن این وب مثمر ثمر خواهد بود. آندسته از کاربران عزیز که علاقمند به انتشار مطالب خود (مخصوصا مطالب پیرامون درس و مدرسه)می باشند ، می توانند از طریق ایمیل به اینجانب اطلاع داده تا به عنوان نویسنده در وب مشغول فعالیت شوند. باتشکر hossain.lotfi@yahoo.com
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آیه قرآن

استخاره آنلاین با قرآن کریم